Monday, April 2

10 Senarai Status Facebook



Ini gua listkan 10 status Facebook paling celake berserta panduan untuk mengkomen.

1) Status : Saya sgt2 gemok!!brt badan sy x ideal!!!

Komen: Dah tau gemuk yang pegi main fesbuk apasal lahanat! Pegi la jogging.

2) Status : ~Arrrgghhhhhh bosnyewww duduk rumah sorang-sorang

Komen: Dah tu?! Sila la terjun bangunan

3) Status : Titew ace nak demam la.

Komen: Alhamdulillah, awak dah tak lama hidup.

4) Status : Abang seven eleven tadi encewm cangat.

Komen: Encewm kepala bapak kau!

5) Status : "Mari join group Boikot-bla bla bla..sebarkan pada semua."

Komen: "My ass keyboard warrior!"

6) Status : Ermm titew takde mood la.

Komen: Cara afdhol untuk hilangkan rasa bosan, lu pergi minum racun sekarang!

7) Status : Kepada future husband saya, windu dia sangat2

Komen: Future husband kau tengah mencurang sekarang, bongok.

8) Status : Cinta itu memedihkan.saya pasrah.

Komen: Pasrah kepala bana kau.

9) Status : Ittew baru bangun tido ni. Tak mandi lagi. Ekekekekeke

Komen: Perangai serupa perangai babi.

10) Status : Hai semua, kejap lagi syew nak makan mekdonel. Nyam nyam.

Komen: Lepas ni, makan selipar gua sekali, amacam?



Kalau nak tambah dipersilakan…

1 comment: