Wednesday, January 4

Tahun Baru

Ini entry pertama gua pada tahun 2012 pergh..power gua ni power. Ada lagi 8 tahun ke wawasan 2020. Dimana orang kata ada kereta terbang.


Alkisahnya 4 hari lepas...
Gua tengok jam, gua main plant and zombie, pastu gua tengok jam lagi. Okeh tepat pukul 12 malam di tarikh 01012012. Gua ambik bantal, pakai earfone, gua tarik selimut, gua layan mp3 seround dua.


Sambil tu gua bepikir, masuk tahun baru ni, gua makin meningkat usia, makin dekat dengan ajal, makin banyak tanggungjawab, dunia makin tua.


Babi! ape yang best sangat tahun baru ni. Ramai manusia happy2 jer.







Dari tt : 

ini kerana mereka tidak membaca ini kerana mereka tidka tahu 
bahawa ini adalah kalender gregorian

kalender ini di buat oleh pope gregory X111
pada 24 febuarari 1582
kah kah kah


No comments:

Post a Comment