Friday, December 30

Nur Marissa Farzana - Hadiah Hari lahir

Malam semalam Nur Marissa Farzana talipon gua dari kampung. Gua yang tengah mamai2 baru tejaga tidur, cepat2 tanya khabar dia.


Ikuti perbualan kami.


"heepppii Besdaaayyyyy my waliddddd"
"Maceh ica...."
" cowi la walid, kite tak de hadiah mahal untuk walid"
"ooo takpe, walid tekehjut ica kol, terima kasih ica, walid sayang ica..."
"Tapi walid, ica nak nyanyi untuk walid ni sempena besday walid.." " dengar tau.."
"eh okee..hehehehe"
"~You raise me up, so I can stand on mountainsYou raise me up, to walk on stormy seas ,I am strong when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be.~" "hehehehe itu je walid..." "ok tak?"



"Thanks sayangggggggggg!! walid sayang ica sangat2..mwaahhh2"
"Nanti 2 hari lagi walid balik kampung, walid bwak ica balik umah ye..errmm kim salam nenek ye"
"okeh walid, sayang walid sangat2..."


Okeh semenjak cuti sekolah ni, ica gua hantar ke kampung, duduk dengan mak gua, kalau duduk ngn gua masa cuti ni kesian pulak dia, gua kerja, ica cuti, kompem dia boring...




apepon terima kasih ica...   




ica kata die ambik lagu tu dari sini.



Nur Marrisa Farzana







Nota: Terima kasih pada yang wish besday @ puaka ke gua....

No comments:

Post a Comment